Joyce goes New Zealand

Nog maar 38 dagen tot vertrek..

Lieve allemaal,

Eindelijk tijd gevonden om jullie weer verder op de hoogte te brengen van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld! De dagen vliegen voorbij hier en ik had me al 10x voorgenomen een nieuw verhaal te schrijven.. maar nu zet ik door! Haha! Veel leesplezier!

In mijn laatste reisverslag vertelde ik jullie dat ik onverwachts een weekje vrij had gekregen van mijn hostmom. Dat betekende dat ik een heerlijk weekje kon gaan reizen. Na het schrijven van dat laatste verslag ben ik gaan uitzoeken hoe ik zou gaan reizen. Ik wist wel ongeveer welke plaatsen ik wilde bezoeken, maar wist nog niet hoe en wat. Aangezien ik hier in Nieuw-Zeeland geen eigen auto heb, doe ik alles met de bus. Dit is gelukkig goed te doen. Het is niet duur, en de bussen rijden bijna overal naartoe!

Op maandag 19 mei ben ik ’s ochtends om half 7 met de bus van Birkenhead (de suburb waar ik woon) naar het stadscentrum van Auckland gegaan met de bus. Vanuit daar vertrok mijn bus verder richting Tauranga. Dit is een stad in de Bay of Plenty, aan de oostkust van het noordereiland. Onderweg maakten we nog een tussenstop in Paeroa.. de stad waar mijn Nieuw-Zeelandse avontuur begon! Rijdend door dit dorp kon ik me amper voorstellen dat ik daar 6 weken had gewoond. Het leek alweer zo lang geleden. Ik kreeg wel meteen ook weer het gevoel dat ik de goede beslissing had genomen om daar te vertrekken. Ik weet zeker dat ik daar nooit zo’n leuke tijd hadden kunnen hebben dan ik nu in dit gezin heb!

Rond 11.00u kwam ik aan in Tauranga. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar het hostel. Wat me meteen opviel toen ik uit de bus stapte, was hoe warm het was! In Auckland was het de laatste dagen echt herfstweer geweest, koud (14 graden) en veel regen. In Tauranga scheen echter het zonnetje en was het 18-20 graden!! Ik kreeg meteen een vakantiegevoel en het genieten kon beginnen! Aangekomen bij het hostel kon ik meteen inchecken! Dat was een geluk, want het was nog vroeg op de dag. Normaal kun je pas rond 14.00u inchecken. Ik heb als eerste mijn bed veroverd in mijn dorm. Ik blijf hier twee nachten en dan is het toch wel fijn als je een goed bed hebt, hihi! Ik sliep in een zespersoons dorm met 3 stapelbedden. Ik slaap zelf altijd graag in het onderste bed en had deze keer geluk, er waren nog 2 onderste bedden vrij. Om aan anderen te laten zien dat het bed bezet is gooi je je spullen erop of maak je je deken rommelig (die ligt normaal netjes opgevouwen). Nadat dit was gelukt ben ik Tauranga in gegaan. Lekker rondgeslenterd in het stadje en een aantal leuke winkeltjes ingelopen. Vervolgens voor lunch lekker wat sushi afgehaald en deze aan de waterkant opgegeten. Genieten! In de namiddag ben ik naar de supermarkt gelopen. Deze lag aan de hele andere kant van de stad, maar het was een leuke wandeling. Aangezien ik deze keer een hele week weg was, besloot ik ’s avonds toch ook maar wat vaker te koken. Voor vanavond stonden noedels op het menu.. een simpel en niet al te duur gerecht! ’s Avonds in het hostel was het heel erg rustig. Ik raakte aan de praat met de meid aan de receptie en ze vertelde me dat het deze week totaal was stilgevallen. Het hoogseizoen is voorbij en de echte wintertoeristen komen pas in juni/juli/augustus. Dit betekende voor mij alle plaats in het hostel en vooral ook in de keuken! In de keuken leerde ik een aardige meid uit Duitsland kennen. We hebben die avond samen gekookt en gegeten. Het was erg gezellig!

Op dinsdag ben ik na het ontbijt met de stadsbus naar Mount Maunganui gegaan. Mount Maunganui is een van de voorsteden van Tauranga en dankt zijn naam aan de niet meer actieve vulkaan die het landschap domineert. De rest van de stad is namelijk heel erg vlak, waardoor de oude vulkaan extra opvalt. Als eerste heb ik een wandeling rondom de vulkaan gemaakt. Het was weer heerlijk warm vandaag en het zonnetje was ook van de partij. Het was een heerlijke wandeling met een prachtig uitzicht! Het blijft me verwonderen hoe mooi groen alles hier is, hoe blauw het water is en hoe wit het strand. Prachtig! Na de wandeling lekker over het strand gewandeld met mijn blote voeten lekker door het zand en het water! Genoten van het prachtige uitzicht en het heerlijke zonnetje. Daarna door het stadje geslenterd en de winkeltjes bekeken. Ook lekker geluncht op een terrasje! Voor mij toch wel bijzonder dat je aan het einde van het herfst nog lekker buiten op een terrasje kunt zitten en kunt genieten van het zonnetje. Ik ben in Nederland aan het einde van de herfst jarig.. maar daar is de kans groter dat ik sneeuw heb op mijn verjaardag dan een zonnetje en 18 graden, haha! Wat een verschil!

Daarna heb ik nog lekker een uurtje doorgebracht op het strand. Even lekker alleen met mijn gedachten en genieten van het mooie uitzicht. Mijn gedachten dwaalden af naar mama. Kon ze dit maar allemaal samen met mij meemaken en net als mij genieten van al het moois hier.. Het is zo oneerlijk allemaal.. Ik weet nog dat ik dacht: kon ze me maar eventjes laten weten dat ze niet helemaal weg is en nog steeds bij ons is.. het is nu herfst en ik heb geen vlinders meer gezien.. maar tien minuten later gebeurde er iets wat ik niet kon geloven: er vloog een witte vlinder voorbij! Wat een ontzettend magisch moment!! Heel bijzonder! Ik krijg nu nog kippenvel als ik er weer aan denk!! Voor mij toch wel het meeste speciale moment van dit reisje..

Na nog even lekker genoten te hebben van het uitzicht ben ik met de bus weer terug gegaan naar Tauranga. Ik ontmoette in het hostel een leuke meid uit Italië. Met haar heb ik die avond samen gekookt en gegeten en we hebben gezellig gekletst over onze ervaringen in Nieuw-Zeeland.

Op woensdag vertrok om kwart voor 10 mijn bus naar de volgende stad, namelijk Taupo. Deze stad ligt in het midden van het noordereiland en ligt aan Lake Taupo, het grootste meer van Nieuw-Zeeland. Bij aankomst daar was hij grijs, regenachtig en mistig. Dit zorgde ervoor dat ik in eerste instantie nog niet zo veel van het meer kon zien. Aangezien ik daar rond lunchtijd aankwam en nog niet kon inchecken in het hostel, ben ik bij een van de restaurantjes aan het water gaan lunchen. Gelukkig klaarde het langzaam aan op en kreeg ik uiteindelijk toch nog een prachtig uitzicht over het meer. Doordat het zo groot is lijkt het bijna op een zee. In de bergen op de achtergrond zag je de herfstkleuren in de bomen, wat een mooi plaatje schepte. Na de lunch ben ik door het stadje gewandeld en bij de toeristeninfo gaan kijken wat ik verder nog kon doen. Ook meteen een kaartje gekocht voor papa en Jordy. Ik stuur hen vanuit iedere (grotere) plaats/attractie die ik bezoek in Nieuw-Zeeland een postcard. Voor hun leuk om iets van mij te horen en ik heb dan als ik weer thuis ben een leuk dagboekje maken met postcards van alle highlight in Nieuw-Zeeland.

Na rond te hebben gelopen in Taupo kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat er niet zo heel veel te doen was, althans.. niet voor iemand met weinig geld, haha! Je kunt wel een skydive doen of iets anders avontuurlijks, maar dat kost zoveel geld dat ik dat helaas aan me voorbij laat gaan. Maar dat mag de pret gedurende mijn reis echter niet drukken hoor, ik zie genoeg mooie dingen! Toch sprak Taupo me niet dermate aan dat ik het gevoel had hier veel tijd nodig te hebben. Morgenvroeg wil ik nog naar een waterval, maar dan heb ik het grotendeels ook wel gezien.. en bovendien regent het hier veel en wordt dat ook voor morgen voorspeld.. dus besloot ik mijn busticket naar de volgende plaats te verzetten van donderdagavond naar donderdagmiddag!

Bij aankomst in mijn hostel leerde ik ook nu weer een paar leuke mensen kennen, waaronder een meid uit Californië. Met haar ben ik ’s avonds een pizza gaan eten. Ze vertelde me dat zij voor 2 weken in Nieuw-Zeeland was en deze twee weken uiteraard helemaal volgepland had. Ze ging skydiven, wild water raften, bungeejumpen, black water raften en nog veel meer avontuurlijke dingen. Ze vertelde dat het haar veel geld had gekost, maar dat ze echt naar Nieuw-Zeeland was gekomen om die dingen te doen! Leuk om te horen hoe verschillend reizigers kunnen zijn! Toch hadden we ook veel overeenkomsten. Zo kwamen we erachter dat we het allebei heerlijk vinden om gewoon lekker alleen te reizen en te kunnen doen wat je zelf wilt. Je ontmoet toch overal leuke mensen met wie je dan een gedeelte van de dag kunt spenderen. Niks moet, alles mag :)! Ze vertelde ook dat ze volgende week vrijdag in Auckland is. Dat is haar laatste dag in Nieuw-Zeeland. Toevallig heb ik die dag ook vrij, dus waarschijnlijk dat we dan samen een stukje van Auckland gaan ontdekken :)!

De dag erna ben ik naar de Huka Falls geweest. Een waterval in de buurt van Taupo. Het was een mooie en vooral ook krachtige waterval. Ik was al vroeg daar, waardoor er nog maar weinig mensen waren. Dat maakt zo’n toeristische trekpleister toch altijd net iets meer bijzonder. Ik heb een filmpje van de waterval gemaakt, dus jullie thuisblijvers kunnen er eind juli van meegenieten! Na mijn bezoek aan de waterval ben ik nog naar een van de parken in Taupo geweest en heb nog een mooie wandeling langs het meer gemaakt. Vervolgens vertrok ’s middags de bus weer verder naar mijn laatste bestemming van deze week: Napier.

Ik kwam op donderdag rond 16.00u aan in Napier. Een stad die ligt in de Hawke’s Bay, in het zuidoosten van het noordereiland. Hier was het net als in Tauranga heerlijk warm en er scheen een mooi zonnetje. Het vakantiegevoel was na het regenachtige Taupo weer helemaal terug! Mijn hostel lag aan de andere kant van het centrum. Na een korte zoektocht had ik het gevonden. Wat een prachtige locatie! Het hostel keek uit over de Grote Oceaan! Ook ideaal, want ik wil hier graag naar de zonsopgang kijken en dan hoe ik tenminste maar uit mijn bed te rollen en de straat over te steken, haha!

Die dag heb ik lekker spaghetti voor mezelf gekookt en ’s avonds leerde ik hier een leuke meid uit Nederland kennen. Zij zou voor 1 nacht in Napier blijven en morgen weer verder reizen. We spraken daarom af om morgen samen de dag door te brengen totdat zij naar haar busstop moet. Ook wilde zij net als mij graag de zonsopgang zien en daarom zijn we beiden vroeg uit ons bed gerold op vrijdag. Ik had op internet gezien dat de zon opkomt om 7.15u en daarom besloten we om 7.00u richting het water te lopen. Het was een mooie dag met weinig wolken en je zag de lucht aan de horizon al een klein beetje oranje kleuren. Erg mooi om te zien! Doordat Napier aan de oostkant van Nieuw-Zeeland ligt komt daar als een van de eerste plaatsen de zon op. Dit maakt het toch wel erg bijzonder! Een gek idee dat bij mij op dat moment de zon opkomt en een nieuwe dag begint terwijl iedereen in Nederland de vorige dag aan het afsluiten is!

Gedurende de opkomst van de zon zie je de lucht steeds meer oranje en geel kleuren. Dat zorgt uiteraard voor een aantal prachtige foto’s! De zon kwam die ochtend inderdaad precies om 7.15u op! Het is ongelofelijk hoe snel de zon er dan opeens helemaal is. Het is niet zo dat je hem eventjes voor de helft ziet, hij lijkt opeens omhoog te springen! Na nog even genoten te hebben van het prachtige uitzicht zijn we lekker gaan douchen en ontbijten. Na het ontbijt zijn we naar de gevangenis in Napier gegaan. Deze gevangenis is de oudste gevangenis van Nieuw-Zeeland, maar is op dit moment niet meer in gebruik als gevangenis. Bij aankomst stonden we voor een mooie grote imposante deur. Eenmaal binnen stonden we op een kleine binnenplaats. Je ziet wel dingen die ernaar verwijzen dat je in een gevangenis bent, zoals schrikkeldraad en hekken en natuurlijk niet te vergeten de dikke muur eromheen, maar toch doet het kleine binnenplaatsje niet meteen vermoeden dat je je in een gevangenis begeeft. Bij de entree werd ons gevraagd welke rondleiding we wilden doen. Er was een historische tour en een ghost-tour. Deze tours worden niet door een gids gedaan, maar middels een soort telefoon waar alle tekst op ingesproken is. Aangezien we niet konden kiezen besloten we beide tours mee te nemen, ieder een ander en de informatie aan elkaar uit te wisselen!

Allereerst zijn we naar de kamer geweest waarin je kon doen alsof je zelf een gevangene was. Een paar leuke foto’s gemaakt en ook onze vingerafdrukken gezet en op de muur vereeuwigd dat we daar zijn geweest, haha! Daarna startte de tour. De historische tour gaf, zoals de naam al doet vermoeden, heel veel informatie over de gevangenis, de gevangenen en het personeel. Er werd uitgelegd waar iedere kamer voor werd gebruikt en van wanneer tot wanneer de gevangenis geopend was. Ook werd uitgelegd dat na het sluiten van de gevangenis de gevangenis is veranderd in een hostel. Heel veel dingen waren in tact gehouden, maar toch zag je dat douches en toiletten gemoderniseerd waren. De ghost-tour daarentegen vertelde over de onverklaarbare dingen die zijn gebeurd in de gevangenis.. en daar waren er genoeg van! Zo werd in het begin al uitgelegd dat er wel eens mensen binnen waren geweest die een kamer in liepen waarna de deur dicht viel.. we moesten dan ook niet schrikken als dat zou gebeuren. We voelden ons uiteraard beiden heel zelfverzekerd toen we naar binnen gingen, haha! Doordat ik geloof dat er meer is dan alleen dat wat we kunnen zitten voelde ik toch wel een angst dat er iets zou gebeuren, maar gelukkig bleef het rustig en heb ik het allemaal overleefd, haha! Veel ‘spookverhalen’ zijn van de tijd dat de gevangenis een hostel was. Een aantal backpackers hebben er overnacht en hebben enge dingen meegemaakt. Zo was er een backpacker die ’s nachts wakker werd en toen ze haar ogen open deed een man met tatoeages en piercing in zijn gezicht op 10cm van haar gezicht af zag. Op de audio hoorde je haar zelf het verhaal vertellen. Ze heeft vervolgens haren ogen stijf dichtgehouden en toen ze ’s ochtends weer durfde te kijken was het weg. Een andere backpacker was in de huiskamer tv aan het kijken toen de deur dicht sloeg. Toen hij deze echter probeerde open te maken bleek dat de deur op slot was. Drie uur later merkte een medewerker van het hostel hem pas op en werd de deur geopend! Het zal je maar gebeuren.. Ook hebben andere backpackers voetstappen gehoord of hoorden ze kinderen/baby’s schreeuwen. Er zijn geen huizen dicht genoeg in de buurt die dat kunnen verklaren. Ook is er een binnenplaats in het complex waar geen kinderen of zwangere vrouwen mogen komen. Op deze binnenplaats hebben ze ooit meegemaakt dat een geest het lichaam van iemand anders had overgenomen en het lichaam zich ook echt gedroeg als de overleden persoon. Er werd uitgelegd dat kinderen en zwangere vrouwen (in dat geval het ongeboren kind) vatbaar zijn om over te worden genomen door de geest. Om die reden was het dan ook niet toegestaan dat zij zich op deze binnenplaats begeven. Toen we de audiosets gingen inleveren kon ik het niet laten om aan de vrouw achter de balie te vragen of zij zo iets dergelijks had meegemaakt. Ze vertelde me dat zij en twee andere mannen in het complex wonen, het complex onderhouden en eventuele gasten opvangen. Je kunt namelijk nog steeds overnachten in het complex. Mij niet gezien.. maar voor wie het wel aandurft is het denk ik wel een hele ervaring! Buiten dat ze daar werken, wonen ze daar ook en dus was ik wel benieuwd of zij iets had meegemaakt. De vrouw vertelde me dat zij allemaal regelmatig voetstappen hoort zonder dat haar collega’s in de buurt zijn, dat ze een volwassen man hoor schreeuwen, iemand gemeen hoort lachen of kinderen hoort huilen. Ook had ze het al eens meegemaakt dat deuren onverklaarbaar dicht sloegen of dingen omvielen zonder dat er maar een vleugje wind was. Op mijn vraag of ze het niet ontzettend eng vond, antwoorde zij dat ze er aan gewend was geraakt en er niet meer zo van op keek. Ze vertelde ook dat er verschillende onderzoeken zijn gedaan en verschillende rapportages over ‘the haunted prisson’ zijn gemaakt. Ik ga dat zeker eens opzoeken! Al met al een heel interessant bezoek aan de gevangenis! En een hele opluchting dat ons geen onverklaarbare dingen zijn overkomen.. ofja, dat moet ik rechtzetten.. we hadden een kat die zich wel heel apart gedroeg. Telkens als wij een stap vooruit zetten deed de kat dat ook. Als wij stopten met lopen stopte de kat ook, zonder om te kijken liep hij voor ons uit en stopte telkens als wij ook stopten. Dit ging zo door tot we buiten de gevangenis waren. We haalden ons maar niks in ons hoofd.. maar gek was het wel, haha!

Na het bezoek aan de gevangenis hebben we door het stadje geslenterd! Wat een mooie stad. De architectuur is prachtig! De architectuur is namelijk Art Deco uit de jaren 30. Heel mooi om te zien, alsof je zo het verleden inloopt. Het zijn de moderne winkels die verraden dat je je echter gewoon in het jaar 2014 bevindt. Een aardbeving in 1931 heeft het gebied grotendeels verwoest en in de jaren daarna is de stad weer opgebouwd. De bouwstijl van toen is bewaard gebleven waardoor Napier ook wel ‘the Art Deco City’ wordt genoemd. Het ene gebouw was nog mooier dan het andere! Vervolgens hebben we lekker op een terrasje gezeten en genoten van het zonnetje. Mijn reisgezelschap moest vervolgens naar de busstop en ik ben naar de winkel gegaan om inkopen te doen.

Op zaterdag ben ik naar Hastings gegaan met de stadsbus. Dit is een plaats in de buurt van Napier. Hier heb ik door het stadscentrum gewandeld, een marktje bezocht en een mooi park bezichtigd. Ook Hastings heeft mooie art deco gebouwen, maar het is meer het kleine zusje van Napier. Voor de echt mooie gebouwen en de mooie sfeer kun je beter naar Napier gaan. Een leuke middag in Hastings, maar niet echt heel bijzonder. Naar mijn inzien is Napier vele malen mooier!

Zaterdagavond leerde ik in mijn hostel weer een nieuw meisje kennen. Deze keer iemand uit Duitsland. Ik heb die avond samen met haar gegeten en nog wat gedronken in een van de barretjes. Zondagochtend ben ik samen met haar naar de zonsopgang gaan kijken. Zij wilde die graag zien en ik besloot met haar mee te gaan. Het voordeel als je zo vroeg op staat is dat je nog wat hebt van de dag! En aangezien ik vanmiddag met de bus terug naar Auckland ga is het wel fijn om mijn tijd in het mooie Napier nog optimaal te benutten! We hebben lekker langs het water gewandeld en hebben rondgekeken in alle leuke winkeltjes in Napier. Nog een leuke trui als souvenir voor mezelf gekocht en weer lekker op een terrasje gezeten. Het was een gezellige ochtend! Vervolgens mijn spullen opgehaald in het hostel en middels een 8 uur durende busreis terug naar Auckland gereisd.

Het was een heerlijke week en ik kan zeggen dat ik er echt van heb genoten. Ik heb veel leuke mensen leren kennen en weer een paar prachtige plekjes in het mooie Nieuw-Zeeland gezien. Voor mij was Mount Maunganui het hoogtepunt en ook mijn dagen in Napier waren absoluut heerlijk! Maar ook Tauranga, Taupo en Hastings waren zeker geen verspilde moeite en ook daar heb ik genoten! Ik heb veel leuke dingen gedaan en lekker kunnen doen wat ik zelf wilde. Niks moest en alles mocht. Een prachtige week om op terug te kijken!!

Na mijn heerlijk weekje weg begon in Auckland weer het leven van alle dag. Aangezien de weken voorbij lijken te vliegen heb ik vooral heel veel tijd doorgebracht in het gezin en vooral ook met de meiden. Lekker met ze naar het park, zwemmen of thuis knutselen. Kleine dingen waar ik ontzettend van kan genieten! Wat zal ik ze gaan missen als ik terug in Nederland ben! Als ik een avondje moet opletten lekker met ze op de bank een paar afleveringen van Sofia the First kijken met chippies en appelsap. Of ’s ochtends dikke knuffels krijgen van de oudste twee, omdat ze blij zijn om je weer te zien. Van Valentina krijg ik ook knuffels.. maar alleen als ik alleen met haar ben. Het is een kleine deugniet, hihi! Ze kan zo heerlijk ondeugend zijn. Tegen mij zegt ze altijd: ‘Naughty Naughty Joyce’. Of als ik haar iets vraag wanneer de moeder thuis is, dan zegt ze: ‘Go Away Joyce, I don’t like it!’ of ‘Stop it Joyce’. Haha ik lig iedere keer weer dubbel als ze dat met haar ondeugende gezichtje zegt! Een heerlijk kind! Een ook de oudste twee zijn schatten van meiden alleen zie ik hen natuurlijk minder dan Valentina, omdat zij door de week alle dagen op school zijn.

In de week dat ik terug was ben ik op de vrijdag ook nog samen met de meid uit Californië naar Devonport geweest. Dit is een van de suburbs van Auckland. We hebben samen Devonport verkend en gezellig samen geluncht! Leuk dat ik tijdens het reizen iemand was tegengekomen waarmee ik in Auckland daarna nog een leuke dag heb gehad. Zij gaat eind dit jaar waarschijnlijk in Duitsland studeren en mocht ze worden toegelaten dan hebben we afgesproken om nog eens wat af te spreken. Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn!

Afgelopen week ben ik twee dagen lekker gaan winkelen met mijn hostmom. Zij gaan binnenkort een nieuw huis bouwen en ze is al langzaam aan wat spulletjes aan het verzamelen voor in het nieuwe huis. Aangezien ik het ook heel leuk vind interieurzaken te bezoeken en samen met haar te kijken wat allemaal mogelijk is, hebben we er twee keer een leuke dag van gemaakt! We hebben leuke dingen gezien en ik heb wat creatieve ideeën met haar gedeeld die leuk kunnen zijn voor in haar huis. Mijn hostmom vind mij ontzettend creatief en vind dat ik er meer mee zou moeten doen als ik terug in Nederland ben. Daar blijft ze maar iedere keer op aandringen, haha. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet met mijn loopbaan als ik dadelijk terug ben in Nederland.. maar wie weet kan ik er wel iets mee. We zullen zien.

Ondertussen is er ook al veel geregeld voor de reis naar het zuidereiland. Van zaterdag 5 juli t/m zaterdag 19 juli zal ik daar samen met 3 andere Nederlandse au pairs gaan rondreizen. De vliegtickets zijn geboekt, de auto is gereserveerd, de hostels zijn geregeld, de excursie naar Milford Sound is geboekt.. nu alleen nog hard sparen om alles te kunnen betalen, haha! Nog maar 2,5e week en dan is het al zover! Ik kan niet geloven dat het nu zo snel gaat! Mijn hostmom maakt al vaker opmerkingen dat ze me gaat missen! Ontzettend lief natuurlijk! En ik ga hen ook allemaal ontzettend missen! Ik zie ze toch wel echt als familie en ik als familiemens ga ze dan zeker weten missen! Laatst was ik bij de oma op bezoek en zij vertelde me samen met de moeder dat ze dachten dat ik ooit een hele goede moeder zou worden en dat ik het fantastisch deed met de meiden. Een mooier compliment bestaat natuurlijk niet!

Vanavond moet de moeder weer werken. Dan gaat ze naar Los Angeles. Daar heeft ze altijd twee dagen vrije tijd. Deze keer neemt ze de vader mee op haar trip. Ze krijgen na mij geen nieuwe au pair (misschien aan het eind van het jaar weer) en dus maken ze er nu nog even gebruik van dat ze een au pair hebben en lekker even met z’n tweeën weg kunnen.. en dat is natuurlijk hun goed recht! Dat betekent voor mij dat ik van dinsdagavond tot zaterdagochtend alleen ben met de meiden! Super leuk! En het is natuurlijk een heel mooi compliment dat ze me zo vertrouwt met haar meiden dat ze samen met de vader weg gaat voor een paar dagen en de zorg aan mij over laat. Ik ga er lekker van genieten en de meiden natuurlijk ook een beetje verwennen, hihi!

Na deze week is het dan echt nog maar 2 weken totdat ik 2 weken ga reizen op het zuidereiland en dan nog 6 dagen totdat de grote reis richting huis begint.. om precies te zijn: nog 39 dagen en dan ben ik weer thuis.. en dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen!! Haha! Maar ik kijk er uiteraard wel ontzettend naar uit om iedereen weer te zien! Ik mis jullie toch wel allemaal hoor en het is tegen die tijd lang genoeg geweest :)! Maar nu eerst nog heel veel genieten van mijn meiden en nog een mooie reis maken op het zuidereiland!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat?! Geniet van de lente in Nederland!

Tot snel!

xxxxxxxxxxxxxxx
Dikke kus en veel liefs uit Nieuw-Zeeland!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!